Vragen & Antwoorden


Ik heb een klus te doen. Hoe en wat spreken we af?
• Voorafgaande aan een klus kom ik altijd langs om het werk op te nemen. Eisen, wensen en afspraken worden dan doorgenomen. Binnen een aantal dagen breng ik dan een offerte uit.

• Heeft u de offerte ontvangen, dan kunt u deze nakijken en overdenken. Klopt alles en wilt u de offerte goedkeuren. Dan kunt u deze ondertekenen en retourneren. Offertes zijn, tenzij anders vermeld, 30 dagen na dagtekening geldig.

• Een offerte wordt u gratis verstrekt, tenzij anders overeengekomen.

Wanneer worden de werkzaamheden uitgevoerd?
• Mijn werktijden zijn van ma t/m vr tussen 08.00 - 17.00 uur.

• Ruim van tevoren spreek ik met u af in welke week en op welke dag ik bij u kom werken. Indien nodig en gewenst werk ik buiten de normale werktijden of zelfs in het weekend. Alles in overleg met u.

Hoe en wanneer moet ik betalen?
• Tijdens het bespreken van de offerte neem ik met u de betalingsvoorwaarden door. Zo weet u dus precies wanneer en hoeveel u moet betalen.

• Nadat u de rekening heeft ontvangen ga ik er vanuit dat deze binnen 14 dagen betaald wordt.

Voer je al het werk zelf uit of werk je samen met anderen?
• In eerste instantie is klussenbedrijf Bart een eenmanszaak en wordt alles zelfstandig uitgevoerd.

• Bij grotere of complexere klussen roep ik hulp in van bevriende collega’s met wie vaker samenwerk. Zo kan ik garanderen dat specialistische werkzaamheden met de juiste expertise worden uitgevoerd en met name grotere klussen binnen de afgesproken tijd plaatsvinden.

Wie zorgt er voor de benodigde materialen?
• Om ervoor te zorgen dat met de juiste materialen met de juiste kwaliteit gewerkt wordt, zorg ik voor de materialen. Doorgaans worden deze gehaald bij de erkende vak groothandel. Op deze manier wordt maximaal voorkomen dat er bijvoorbeeld ondeugdelijke of afwijkende producten en of materialen gebruikt worden. Bij het eventueel reclameren van garantie is dit erg belangrijk.

• En kan voorkomen dat u als klant zelf (specifiek) materiaal heeft aangeschaft of wilt gebruiken. In dat soort gevallen wordt overlegd hoe we daarmee omgaan.

Is er nog iets vergeten of zijn er 'addertjes onder het gras'?
• In de praktijk kan het voorkomen dat er ondanks de gemaakte afspraken toch nog andere verwachtingen en of onduidelijkheden ontstaan. In dat soort gevallen ben ik altijd bereid om samen met u de zaak opnieuw te bespreken en er dus ook samen met u uit te komen. Mijn doel is 100% tevredenheid te leveren en vaker met u zaken te kunnen doen. Bovendien bent u als tevreden klant ambassadeur in het verwerven van nieuwe klanten.

• Als er zich tijdens het werk onvoorziene en of onverwachte zaken voordoen en er meerwerk ontstaat wordt er eerst altijd met u overlegd over de eventuele meerkosten.